Stránky

30.12.11

Zmena: (ne)poškodí?

Tak ako? Všimli ste si vôbec že som tu zmenila pár detailov? :) ide o obrázok na vrchu (vlastná tvorba hehe ale nie som si ním taká istá) a tiež som zmenila štýl textov, tajne dúfam že k lepšiemu. 

Viete čo by som teraz potrebovala? 

KOMENTÁR!!!

prosím...?

vaša coris

2 komentáre:

  1. Ahoj. Mám pochopenie pre autorov, ktorým sa žiada komentár. :) K novej forme stránky - pozitívne hodnotím to vlastné dielo ako banner, aj fialové odtiene ladia s čiernou (smútočne :) Ale to nevadí. Nie som priateľ čierneho podkladu, ale to je môj problém, nie problém tvojej stránky. Tiež by som potreboval, aspoň minimálnu zmenu formy. Sľúbil som to po Novom roku. Môžeš mi dať svoje výtvarné podnety :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten panacik je supeeeeeer - give me five :D
    paci sa mi ta celkova kombinacia farieb, ozivila si to :)

    OdpovedaťOdstrániť