Stránky

30.12.11

Čo sa chystáte robiť na Silvestra?

V Amerike by ale povedali New Year´s Eve- teda predvečer nového roku že? Je to krajšie povedané lebo z môjho pohľadu názov Silvester vyzerá tiež ako prehnaná meninová oslava, a potom Silvestrovia sú natešený ale kde sa inak stavia dôležitosť menín nás ostatných? Na druhej strane spektra tohto meninového "problému" by som zas položila dve mená, tiež len nedávny oslávenci, Adamovia a Evy . No kto si na Štedrý deň spomenie na nejaké meniny, ak nejde o skutočne blízkeho človeka, asi nikto! Alebo menšina. A ja k nej nepatrím. Povedať už môžem iba:
 Vďaka bohu za upozornenia na Facebooku!

Ale zvrtlo sa mi to tu špatným smerom. Len som sa chcela opýtať čože máte v pláne na Silvestra?
Ja to vidím na domáce bublinkovanie (pivo doma, šampanské doma, minerálka doma...) ale nevylučujem plány na poslednú chvíľu. Ak sa ale splní prvá alternatíva tak sa vám zajtra ešte ozvem :)

áno dvojica z 500 days of summer, inak Zooey Deschanel spravila celý album vianočných pešničiek She& Him niesom si istá či nieje neskoro na vianočný mix... čo vy na to?

2 komentáre:

  1. asi tvoj prvý komentár a hned ti niekto naloží, ale nie ked chceš blogovať musíš si nájst objekt o čom chceš písať, zaujať čitatela titulkom, nájsť si o tom info a spraviť to štylisticky tak aby to bolo pekné na oko čitatela, musíš toho vela zmeniť a potom môžeš naplno blogovať, Dôležitá je téme nie blbosti!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nevadí veď preto potrebujem aby mi ľudia aj napísali koment, lebo keď si všimneš tak tu mám minimum návštevníkov ktorý aj niečo napíšu a inak sa ani nemôžem zlepšovať keď neviem čo robím zle. Takže asi aj tak ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť