Stránky

16.5.11

Varieté (Burlesque) USA 2010

...a tiež aj trochu Chicago.  

         dráma/muziká/romantický
         119 min. 
réžia:Steve Antin
hrajú:Christina Aguilera, Cher, Stanley Tucci, Cam Gigandet, Eric Dane...

   Pamätáte sa na moje video z 28. apríla- oscarové Chicago? A máte tento muzikál radi? A je vaša odpoveď áno? Potom vravím: zožeňte si aj Varieté, mal by sa páčiť. Zaručujem že oscara nezíska (to tiež môže byť každému ukradnuté) ale baví. Teda keď sa spieva, tak baví. Nechcem byť zlá ale keď porovnám dejovú líniu, zápletku a zvraty tak nesiaha už spomínanému Chicagu ani po kolená. Okej originálnosť Chicaga je len ťažko prekonateľná, rovnako aj podarené prevedenie (teda aspoň pre mňa lebo už som počula aj negatíva).Varieté v podstate iba skĺzlo po povrchu, neuverila som im tú chabú romantickú zápletku. A to všetko trvá dve hodiny. Neviem kto si čo myslel keď to spravil také dlhé.


   Varieté sa ale nenechalo rozhádzať slabým nápadom a všetko sa vsadilo na spev a hlavne show. A každé číslo je vydarené, bolo sa na čo pozerať (mňa to doslova prebúdzalo pretože som tento film pozerala cca o tretej ráno, čau Zuzi... :) ). Christina a Cher mali postavy takpovediac šité na mieru (z môjho pohľadu) sedelo im to, nežnejšiu časť publika určite poteší obsadenie chlapských postáv ;). Všetko vyzerá krásne, tak kabaretne viete? Prostredie, kostými, choreografia tieto veci sú vydarenou časťou tohto filmu a spolu tvoria výbornú atmosféru.
   Pekný film na štvrtok večer alebo tak nejak proste keď sa nudíte... Ak ste nevideli Chicago tak vás rovno posielam pozrieť si aj ten ale nechajte si ho nakoniec, je lepší :)

                  csfd  68%
                  imdb 6,1




1 komentár: