Stránky

5.5.11

One day

Nedávno som narazila na tento film ktorý vyjde až tento rok niekedy v lete. Hrá v ňom jedna z mojích obľúbených herečiek Anne Hathaway. Dúfam že sa vydarí a nebude to len ďalší nekvalitný romantický film. Samozrejme keď nieste fanúšikom akejkoľvek romantiky tak vám bude zbytočné pozerať si trailer pre tých ostatných ho prikladám dole. Podľa mňa vyzerá celkom sľubne.



Romantika bola, ale tak trošku nudná. Tento film aj napriek tomu že bol skutočne emotívny tak mu jednoznačne chýbala dynamika a tempo. Ale filmári si v tomto smere uviazali slučku už na začiatku lebo knižná predloha je (že vraj) písaná tiež podobne. Ide o príbeh dvoch ľudí ktorý sa stretávajú raz za rok. Jeden deň že? Kniha je úspešná ale film bohužiaľ nemohli zachrániť ani výkony hercov ktoré sa mne osobne zdali ako výborné. Medzi Jimmom Strugessom a Anne Hathaway to fungovalo na výbornú. A postavy Emmy mi bola skutočne sympatická hlavne jej humor. Ale tento film s ťažkým povzdychom zaraďujem do skupiny "zhliadnutý a zabudnutý". Možno som si ho servírovala v nesprávnej chvíli ale nič vo mne po ňom nezostalo a asi by som naňho skutočne bola zabudla nebyť toho že som ho tu už spomínala. Ale som rada že som si ho pozrela. Už len kvôli tomu ako skončil. Hmm nechcem nič prezrádzať aby som vám to neskazila. Čo môže byť horšie ako poznať koniec niečoho čo ste ešte nezažili. Môže to navodiť pocit že je zbytočné poznať cestu k cieľu, ale to je asi iba pocit. Celý ten proces je dôležitý a k plnému pôžitku odporúčam začať "nepopísaným listom". Trošku som filozofovala (a asi nie iba o filme) ale to mi hádam odpustíte.


TU si môžete prečítať recenziu knihy Jeden deň, pretože aj v tejto dobe filmov a hudby a zábavy je dôležité čítať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára