Stránky

24.5.11

Me again

Chýbala som ti? Jasne jasne viem že toho tu dávam málo. Prežiješ :) 

           Aj ty by si toho pridával málo keby si sa rozhodol že chceš žiť svoj sen. Ja som sa rozmyslela že budem robiť presne to! 
          Teraz ťa poprosím aby si si prestal ťukať na čelo alebo keď sa smeješ tak sa skľudni a chyť dych. Heh no aj mne to príde trochu smiešne. Ale nepochybujem o tom že som sa rozhodla správne. Ruku na srdce máš guráž na to aby si si niečo vysníval či zaumienil a išiel si za tým? Skutky sú ťažšie ako nejaké tie rozhodnutia, v princípe ale treba začať... niekde. Lepší začiatok ako stanovenie cieľa nepoznám :) 
          Pri tomto ale musíte rátať z niekoľkými komplikovanými záležitosťami. V prvom rade treba veriť že na to máš začať na tom pracovať a potom už len trpezlivosť, otvorenosť, trpezlivosť, odhodlanie, trpezlivosť, elán (haha neverím že som to slovo skutočne použila) a spomínala som trpezlivosť? Viem že som sa opakovala, ale musela som lebo pravda je a teraz parafrázujem Gretzkeho zo stovky nevystrelených striel dáte nula gólov.Dúfam že som to veľmi nedoplietla :D ale chápeš čo tým chcem povedať. Ak sa prestaneš snažiť a nebudeš ani pokúšať svoje štastie tak je jasné že cieľ nikdy nedosiahneš.

Poznámka: Toto naozaj neplatí pri popieraní fyzikálnych zákonov ako napr. gravitácia alebo fakt že elektrina môže zabíjať. Vyberte si realizovateľné ciele, a nie nejaké to chcem lietať a byť slobodný ako vták.


Naozaj neviem prečo by som sa mala čudovať keď niekto bude spochybňovať moje mentálne zdravie.
don´t worry I´m a freak, and I´m okey with it.
vaša coris

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára