Stránky

5.5.11

A ja kričím konečne!!! :)

Často som v mylnej domienke že to čo zdá známe mne je automaticky známe asi všetkým.
Dobrá blbosť že? Nuž vedzte že v hlave mladého človeka dokážu zakotviť aj väčšie perly. O tom ale nechcem hovoriť. Verím že tentokrát keď poviem meno Adele tak vám túto speváčku nemusím nejako bližšie predstavovať, a keď musím... dobre, áno, neviem o nej nič šokujúce. Poznám zopár jej pesničiek ale stavím sa že aj vy. Tak teraz zabudnite na chvíľu na popové hviezdičky a technické výmysli :) je čas na trochu gitarky a gospelu! Ja sa z tejto speváčky veľmi teším a beriem ju za skvelé oživenie hudby ktorá sa teraz bežne púšťa v rádiách a teraz prichádza to moje konečne. Konečne sa docenil aj takýto štýl. Aj keď myslím že určite nieje prvá ktorá prerazila tým že znie inak ako bežná rádiová hudba, mali sme tu napríklad aj Amy Winehouse alebo  Duffy. Oni sú dôkaz že chceme počuť aj niečo iné. Tak si to vychutnajte :)


Viem že ta pesnička je vonku už dlho ale aj tak mi nedalo niečo  o tom nenapísať.
Coris x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára