Stránky

6.9.11

Čo by ste pred piatimi rokmi o sebe nepovedali?

           Tak toto je niečo. Mať stroj času a pozrieť sa do budúcnosti alebo sa vrátiť do minulosti a tam to trochu vylepšiť. Pekná predstava, v praxi pekne nereálna ale zvykajte si lebo ja som povestná svojimi nereálnymi predstavami ;)
           Ale zase fantázia nám dáva tak veľa možností že je hriech nevyužiť ju. Predstavujete si sami seba o pár rokov? Stavím sa že áno, a určite ste to robili aj pred piatimi rokmi. Tak čo neverili by ste vlastným očiam keby ste pred piatimi rokmi stretli vaše terajšie ja, alebo by ste si mohli zatlieskať? Ja by som asi nebola až taká prekvapená, ale určite by ma zarazilo pár vecí.
          Tak napríklad natoľko som si obľúbila angličtinu, že som chcela zistiť či dokážem prečítať knihu v tomto jazyku. A podarilo sa. Dočítala som len nedávno, volá sa Perks of being a wallflower a verte mi z tým jazykom som skutočne nemala na výber lebo túto knižku som nenašla v slovenčine a dokonca ani po česky. A toto by ma prekvapilo. (Mimochodom skvelá kniha)
           A ďalšia vec je moje náhle nadšenie pre módu. Nečakané ako sneh v lete.
A keď sa na to pozriem z druhej strany tak by som sa asi čudovala prečo ma už nebaví Guns n´Roses, Metallica, Korn a podobné kapely, a kde sa stratila prirodzená autorita rodičov (teda niežeby sa už vtedy nestrácala... ;) ) a podobné veci na ktoré si už teraz nedokážem spomenúť.
          Povedali ste si : tie moje zmeny predsa nie sú nič moc. Ja vravím takto je to asi dobre. Sú to malé zmeny a tie veľké ešte len začnú teda pre mňa. Ako ste na tom vy?

         Čo by najviac prekvapilo vás? S čím by ste určite nepočítali? Alebo máte pocit že som mimo? V KAŽDOM prípade nechajte komentár a môj deň bude o niečo krajší. No vážne, také niečo by ste nemali nevyužiť ;)


vaša coris

1 komentár:

  1. nenapadlo by ma, že ma bude raz fascinovať varenie, že budem mať rada poriadok, že budem mať sem tam chuť po večeroch ostať doma, že budem nosiť elegantné opätky, že skutočná láska vyzerá tak ako vyzerá a v neposlednom rade, že napriek všetkým týmto zmenám budem mať stále rovnaké ideály :)

    OdpovedaťOdstrániť