Stránky

19.4.11

Rozšírte si obzory!!!

Dúfam že som vás nevystrašila tým nadpisom. Jeden by si myslel že začnem ponúkať vzdelávacie kurzy, ale nebojte sa nič také neponúkam. Rada by som ale položila otázku: Kedy ste naposledy počúvali hudbu ktorá sa bežne neobjaví v éteri rádia alebo o nej vaši kamaráti nepočuli. Našli ste si už niečo čo patrí len vám? Ak nie tak je najvyšší čas! nehovorím vám aby ste zahodili všetko čo ste doteraz radi počúvali, ja len hovorím nezabúdajte si rozširovať obzory. Skúste starú hudbu alebo pátrajte po nových kapelách a spevákoch hľadajte podla toho čo sa vám páčilo doteraz alebo skúste niečo nové. To už nechávam na vás.

Pripájam niekoľko videí. Sú to pesničky ktoré mi nikto neporadil. Niekedy som na nich narazila ako slepé kura k zrnu ale to naozaj nieje podstatné.

One night only- určite sa tu o nich ešte zmienim takže nechám prehovoriť hudbu :)


Etta James- priznam sa o tejto dáme toho veľa neviem teda vlastne skoro nič... Ale k tejto pesničke môžem povedať že je krásna. Naozaj jazz sa mi dostal pod kožu a toto je jedna pesnička z neskutočného množstva ďalších. Mimochodom keď sa vám táto melódia zdá povedomá tak vám pomôžem naspievala ju aj Beyoncé a to vo filme Caddilac Records (odporúčam pozrieť nebude to stratený čas a je tam naozaj dobrá hudba) a keď ste nevideli tento film a stále máte pocit že pesničku poznáte tak vám asi nepomôžem :)


Damien Rice- tento chlapík je známejší, jeho hudba sa objavila v nejakých tých filmoch (Na dotyk) alebo aj seriáloch (Klinika Grace). Táto pesnička je dosť pochmúrna ale nemožem si pomôcť, Rice má svoj štýl ktorého sa drží no a ja neprotestujem pretože sa mi to páči.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára