Stránky

19.4.11

Na vlásku (Tangled) USA 2010

Animovaný/Komédia/Rodinný/Muzikál
92 min
réžia:Nathan Greno, Byron Howard
hrajú: Mandy Moore, Zachary Levy..




      Takže som si pozrela ďalšiu rozprávku. Ponúka sa mi otázka, som už na tieto rozprávky stará? Tak sa na to pozrime. Mám 19 rokov. Znamená toto číslo niečo? Keď som pozerala tú rozprávku tak ma to netrápilo verte a netrápi ma to ani teraz. Osobne nerozdeľujem veci na kategórie pre deti, pre mladých, stredný vek, pre starých... Moje obľúbené delenie je Páči sami, Nepáči sa mi. Čo myslíte? :) 

       Už vás prestanem obťažovať týmito rečičkami, pretože ste na mieste kde by mala byť kvázi recenzia. Taaaakže čo to tu máme... Kráľovstvo, princezná vo veži, jej vlasy, zlodej, kôň, znova vlasy, ďalší zlodeji. Dnes sa asi odo mňa nedočkáte inteligentnej vety. Prepáčte :). Jednoznačne čo by som si neodpustila by bolo že by ste si kvôli mojej chabej recenzii nepozreli film (skutočne si fandím keď si myslím že mám nejaký vplyv na to čo si pozriete huh?). Takže seriózne všetko čo som vymenovala tam skutočne bolo. A nie len to, ono tie veci fungovali dokopy čo sa viac ako cení. Príbeh je pekný teda skôr by som mala použiť slovo rozprávkový, je tam všetko čo v dobrej rozprávke býva zábava (zabudnite na všetko čo viete o správaní sa koní :) ), priateľstvo, krásne prostredie aj zrada... ale hlavne, hlavne tá láska. Jemnejšie typy by mali mať poruke vreckovky. To ale neznamená že film nám v jednom kuse hrá na city. Ja som v tom hlavne videla poctivú rozprávku a priznám sa že na chvíľu, ale len na maličkú chvíľu som v bola vo filme natoľko že ma presvedčili že sa môže vyplniť ten horší scenár- smrť. Nuž možno by to bol kvalitnejší koniec, ale to by som po dopozeraní nemala dobrú náladu že? 
       Áno aby som nezabudla jedna nominácia na Oscara v kategórií Original Song (porazená pesničkou z Toy story 3) a získaly tiež 15 ďalších nominácií, nepremenili ich na ceny ale viete podľa mňa to dá zabrať len aby bol film nominovaný. 
       Keď ste nepochytili pointu tohto článku tak sa vám nečudujem... ide o to že tento film sa naozaj oplatí vidieť.


csfd 85%
imdb 8,0                








2 komentáre:

  1. hm, trailer vypadá dost dobře, asi se podivám i přes tvoji ne moc přesvědčující recenzi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za koment :) som od prírody nepresvedčivá... Film si určite pozri, stojí za pozornosť ;)

    OdpovedaťOdstrániť