Stránky

9.6.11

Odstrašujúci príklad

Ospravedlňujem sa za posledný príspevok... heh no áno presne ten ktorý som za nejakých zvláštnych okolností napísala po anglicky (alkohol), s kopou gramatických chýb (alkohol pomohol..) a bez akejkoľvek pointy (nemôžem sa vyhovoriť na alkohol pretože je to o alkohole!). Ale prehltnem moju hanbu a nechám ho tu ako odstrašujúci príklad (pozná niekto Ľ. Horváta? :D) pre budúcnosť rozumiete, učíme sa z vlastných chýb a podobné záležitosti.


(až teraz som zistila že hanba sa píše s "N" a nie s "M"!!! wuuuaaa som fascinovaná no fakt. Zázrak zvaný spodobovanie a človek môže žiť celý život v omyle nebyť automatických opráv textu btw klik pobavil ma zriedkavý význam tohto slova)


v jednom kuse odbehujem od témy
je skúškové tak som trochu na hrane, pochopte

Vaša coris

2 komentáre:

  1. nahodou, mne sa ten prispevok pacil :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. možem sa mentalne potlapkat po pleci :) dakujem, som rada ze sa pacil ;)

    OdpovedaťOdstrániť